Subject: FW: küsimus, Laasi tee 1
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 10:25:56 +0200

Tere, Anne

Palun registreeri infopäringuna.

From: Anti Annus <[email-masked]>
Sent: Friday, March 21, 2025 9:48 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: küsimus, Laasi tee 1

Tere

Kriilevälja külas Laasi tee 1 kinnistu (56502:002:0494) on müügis ja
huvilised küsivad ehitusõiguse kohta. Sinna on kehtestatud Paide valla aeg
detailplaneering (saadan põhijoonise), kus määratud hoonestusalad ja antud
ehitusõigus. Laasi tee 1-le (planeeringus krunt 1) on määratud
hoonestusala krundi 2 serva. Ma eeldan, et kinnistust huvitatud isikud
tahavad hoonestusala nihutada kuni 10% maantee suunas. See piirkond on
kehtiva Paide valla ÜP alusel tihehoonestusala ja uue ÜP alusel kompaktne
hoonestusala.

Küsimus- kas kinnistu Laasi tee 1 piires on võimalik arvestada maantee
kaitsetsooniga 10 m (tänava kaitsetsoon), et nihutada krundi 1
hoonestusala maantee suunas? Kas selline võimalus on olemas ehk ootus
uuele omanikule.

Paremat soovides!

Anti Annus

Paide Linnavalitsuse

planeeringute peaspetsialist

511 3815

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.